Олена Юрченко та Денис Гутик провели онлайн-лекцію для EBA: “Як уникнути токсичних клієнтів, контрагентів і бізнес-партнерів, щоб не потрапити під санкції.”

16:47, 15.04.2024
card-img

9 квітня Олена Юрченко і Денис Гутик поспілкувалися з представниками українських та міжнародних компаній у межах лекції «Як уникнути токсичних клієнтів, контрагентів і бізнес-партнерів, щоб не потрапити під санкції», що була організована центром розвитку менеджменту Європейської Бізнес Асоціації та компанією Truman. 

Протягом лекції спікери обговорили з бізнесом основні тренди санкційної політики на 2024 рік та розповіли про ключові інструменти для розуміння та дотримання санкційного законодавства. Рекомендації експертів РЕБ покликані як унеможливити потрапляння критичних технологій до країн-агресорів, так і зменшити вірогідність фінансових та репутаційних втрат для підприємців. 

Старший аналітик РЕБ Олена Юрченко розповіла слухачам як ідентифікувати потенційні ризики, використовуючи для цього відкриті джерела, зокрема спеціалізовані ресурси органів влади, ЗМІ та соціальні мережі, відкриті реєстри та комерційні бази митних і торгівельних даних. Олена також поділилися найважливішими індикаторами, що допоможуть компаніям виявити ненадійних контрагентів. Серед ключових червоних прапорців: 

  • Присутність в санкційних списках та базах даних ризикованих осіб  
  • Звʼязок з військово-промисловим комплексом  
  • Прямі або опосередковані звʼязки з підсанкційними особами  
  • Різкі зміни корпоративної структури, формату управління, виду діяльності, адреси реєстрації  
  • Множинні види діяльності або місця реєстрації  
  • Ведення діяльності в РФ або інших юрисдикціях з високим ризиком обходу санкцій  

Загалом РЕБ презентувала близько 30 червоних прапорців, що стосуються як характеристик самої фізичної чи юридичної особи, так і виду та географії її діяльності, а також історії заснування та ділової активності. 

Денис Гутик, радник РЕБ, в свою чергу поділився важливістю якісних та стратегічних комунікацій для забезпечення ефективного санкційного комплаєнсу. Публічна підзвітність, внутрішні комунікації в середині компанії, а також проактивна комунікація з громадськістю – це база не тільки для реалізації корпоративних стандартів, але і страхування бізнесових та репутаційних ризиків. 

Поділитись